Kanovaren, een verleiding!

Er zijn aardig wat plekjes op het internet waar je met weinig woorden een bepaalde "beleving" kunt uitdrukken. Twitter bijvoorbeeld. Met minder dan 140 karakters eventjes snel "prikkelen" ;-)

Vast onderdeel van dit medium is een korte, maar "veelzeggende twitterbio". Deze bio richt zich op de specifieke doelgroep (b.v. kajak- en open kano vaarders) of niche en maakt het twitterkanaal aantrekkelijk en uniek. Ofwel, middels steekwoorden een snelle blik op wat er te verwachten is in de berichtenstroom. Diepgang is van vanzelfsprekend te vinden op de website.

kajak of kano? Consistentie in de twitterbio, prima! In het gebruik van het beperkte aantal karakters ligt vaak de uitdaging en soms een gulden middenweg de juiste balans te vinden. Als het even kan het liefst zo dicht mogelijk bij de inhoud van je site én je doelgroep. Immers een zeekajak is ook geen discipline! (#zeekajakvaren)

Dus @kanosport: laat je niet (mis-)verleiden en kom maar terug met die open kano! ;-)

Hey! Super! da's snel! #openkano terug in de #bio @kanosport!